0212 400 04 40
info@setcall.com.tr

Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı Merkezi Çözümleri - Set Call Hizmetleri

SetCall Çağrı Merkezi Çözümleri

Kurumsal firmalarının müşteri ilişkileri açısından olmazsa olmazları çağrı merkezleridir. Aynı zamanda diğer iş ortakları ve çözüm ortakları ile yapılan görüşmelerin kayıt altına alınması ve arşivlenmesi açısından da sistematik bir yöntemdir. Sadece sesli iletişim değil, e-mail ve faks gibi iletişim yöntemlerini de kapsamaktadır. Müşteri geri dönüşleri, öneri ve şikayetlerin yanında tedarik ağı için olmazsa olmaz bir iletişim yöntemi halini almıştır.

En verimli şekilde çalışan çağrı merkezlerinde, doğru bir altyapı ve esnek ulaşma imkanı olmalıdır. Müşterilerden alınacak geri dönüşler sayesinde efektif çözümler üretmek ve düzenlemeler yapmak adına önemli veriler sağlanır. Kaliteli ve güven verici bir iletişim stili için sadece çağrı merkezi çalışanları değil sistemin işlerliği de hem müşteriler hem partnerler için önemli bir unsurdur. Müşteri memnuniyetini hedef alan bir şirketin es geçmemesi gereken ve işlerliğini kesintisiz şekilde sürdürmesini sağlamak için doğru ekiple sorunsuz bir sistem oluşturulmalıdır. 

Inbound Çağrı Merkezi

Inbound çağrı merkezleri, belirlenmiş bir telefon numarasına tanımlanan çağrıların alındığı, bu çağrıları cevaplayacak şekilde faaliyet gösteren çağrı merkezleridir. Ürün veya hizmetler için destek, soru ve şikayetler gibi müşterilerden gelen çağrıları karşılaşmak isteyen kuruluşlar tarafından kullanılır. SetCall, Inbound çağrı merkezlerini isteğe göre sadece bu yapıda veya tam kapsamlı bir çağrı merkezi planı ile birlikte paket bir çözüm içinde karşılamaktadır.

Outbound Çağrı Merkezi

Müşteri temsilcilerinin mevcut bir gündem için müşteriye telefon yoluyla ulaşması veya satış temsilcilerinin telemarketing pazarlama faaliyetleri için kullandığı arama faaliyetlerini kapsayan çağrı merkezidir. Inbound ve outbound çağrılar bu şekilde ayrı departmanlara ayrılarak özelleşmiş türden personelin yönetimi için sınıflandırılırlar. Bu şekilde çok daha sistematik ve hedefleri karşılayan bir yapıda çağrı merkezi altyapısı kullanılmış olur.

Web Phone (WebRTC)

WebRTC telefon uygulamamız ile herhangi bir kuruluma gerek kalmadan tüm çağrılarınızı tarayıcı üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Çağrı merkezinizde kullanıcılarınızın login olduktan sonra sadece web tarayıcısını kullanarak gelen ve giden arama yapmalarını sağlayabilirsiniz.

Callcenter Raporlama Yazılımları

Çağrı merkezlerinde sürdürülen her tür faaliyet verisinin tutulup yönetici ve satış personeline rapor olarak sunulduğu yazılımlardır. Cevaplanan çağrılar, yapılan aramalar ve bu tür çağrıların durumları, personelin verimliliğinden yapılan telemarketing pazarlama faaliyetlerinin verimliliğini ölçmeye ve bu verilerden pazarlama stratejileri oluşturmaya kadar geniş yelpazede amaca hizmet etmektedir. Set Call Özel Çağrı Merkezi Yazılımı zaten bu hizmetleri kapsamakla birlikte sadece bu amaca yönelik özel yazılımların kurulum ve entegrasyonunu da SetCall ekiplerimiz sizler için sağlayacaktır.

Auto Dialer

Otomatik olarak yapılan çağrıların bir müşteri listesindeki telefon numaralarını otomatik olarak araması şeklinde gerçekleştiği otomatik arama sistemidir. Outbound Dialer olarak da bilinir. Bir sesli yanıt sistemi yani IVR (Robot Operatör) ile birlikte çalışması en verimli kullanıldığı çözüm senaryosudur.