0212 400 04 40
info@setcall.com.tr

Firmanıza Özel Yazılım

Firmanıza Özel Yazılım - Set Call Hizmetleri

SetCall Özel Santral Yazılımı

Müşteri verilerinizi kullanıcı dostu bir CRM paneli ile yönetebileceğiniz, müşteri temsilcileriniz ve tüm çağrı merkezi personelinizin özelleşmiş görevlerle kullanabileceği SetCall CRM yazılımı ile çağrı yönetim, personel denetimi ve raporlama gibi tüm kritik işlemlerin otomasyonunu büyük bir kolaylıkla sağlıyoruz.

Personelinizin gerçekleştirdiği çağrıları, konuşma sürelerini molalarını ve tüm süreçlerini supervisor yetkili kullanıcılar ile denetleyebileceğiniz bu yazılım ile özelleşmiş görevler ve farklı kullanıcı yetkileri ile kalabalık bir ekibin yönetimini uyum içinde sağlayabilirsiniz CRM içinde entegre webRTC teknolojisi sayesinde aramaları gerçekleştirip, çağrı yönlendirme, bekletme, dinleyici ve gizli dinleyici özelliği gibi pek çok profesyonel IP telefon özelliğini kullanabilirsiniz. Tüm işleleri raporlayabilir ve ayrı çağrı merkezi havuzları oluşturabilirsiniz.

Detaylı müşteri kartları ve görüşme esnasında hızlı müşteri kartı kayıt özellikleri sayesinde geniş bir müşteri veri havuzunu etkili biçimde yönetmenizi sağlayan SetCall CRM iş geliştirme potansiyelinize büyük bir katkı sağlayacaktır.

Santral CRM Entegrasyonu

SetCall CRM'in entegrasyonu ve firma ihtiyaçlarınıza göre yapılandırılması uzman personelimiz tarafından pratik biçimde uygulanacaktır. Firma ihtiyaçlarınız çerçevesinde entegre edilecek SetCall CRM yazılımı spesifik ihityaçlarınıza göre özelleştirilecek ve gerektiğinde özel istekleriniz ile zenginleştirilecektir.

Proje Tasarım ve Danışmanlık

SetCall CRM'in bütün imkanlarını kullandıkça zengin fonksiyonları ve işlevsel modülleri ile tüm ihtiyaçlarınıza cevap bulduğunuzu deneyimleyeceksiniz. Bunun yanında özel bir modül veya firmanıza ait özelleşmiş bir çağrı merkezi ve müşteri yönetim yazılımına ihtiyaç duymanız halinde bu proje için danışmanlık sağlayacak ve proje tasarımınızı oluşturup süratle geliştirme aşamasına geçeceğiz.