Müşteri verilerinizi kullanıcı dostu bir CRM paneli ile yönetebileceğiniz, müşteri temsilcileriniz ve tüm çağrı merkezi personelinizin özelleşmiş görevlerle kullanabileceği SetCall CRM yazılımı ile çağrı yönetim, personel denetimi ve raporlama gibi tüm kritik işlemlerin otomasyonunu büyük bir kolaylıkla sağlıyoruz.
Personelinizin gerçekleştirdiği çağrıları, konuşma sürelerini molalarını ve tüm süreçlerini supervisor yetkili kullanıcılar ile denetleyebileceğiniz bu yazılım ile özelleşmiş görevler ve farklı kullanıcı yetkileri ile kalabalık bir ekibin yönetimini uyum içinde sağlayabilirsiniz CRM içinde entegre webRTC teknolojisi sayesinde aramaları gerçekleştirip, çağrı yönlendirme, bekletme, dinleyici ve gizli dinleyici özelliği gibi pek çok profesyonel IP telefon özelliğini kullanabilirsiniz. Tüm işleleri raporlayabilir ve ayrı çağrı merkezi havuzları oluşturabilirsiniz.
Detaylı müşteri kartları ve görüşme esnasında hızlı müşteri kartı kayıt özellikleri sayesinde geniş bir müşteri veri havuzunu etkili biçimde yönetmenizi sağlayan SetCall CRM iş geliştirme potansiyelinize büyük bir katkı sağlayacaktır.